
Istnieje wiele różnych sposobów na reklamowanie swojego produktu lub firmy w Internecie, ale jeśli szukasz najskuteczniejszego sposobu, powinieneś rozważyć e-mail marketing.
E-mail marketing pozwoli Ci dotrzeć do dużej liczby osób, które są już zainteresowane Twoją ofertą. Przeczytaj poniższy artykuł, aby rozpocząć.Zachowaj szczególną ostrożność podczas tworzenia pierwszych trzech wiadomości e-mail dla nowych klientów. Nowy klient powinien otrzymać wprowadzającego e-maila z zaproszeniem do dołączenia do Twojej listy marketingowej. Gdy zaakceptują Twoje zaproszenie, w następnej wiadomości e-mail powinien zostać poinformowany o zniżkach lub ofertach specjalnych, których mogą spodziewać się po zarejestrowaniu się. Trzeci e-mail powinien zawierać pierwszy newsletter i ofertę specjalną.Aby w pełni wykorzystać swój marketing e-mailowy, zainwestuj w program, który personalizuje Twoje e-maile za pomocą imienia i nazwiska każdego klienta zamiast ogólnego powitania. Zapewnienie, że każdy e-mail zaczyna się od imienia odbiorcy, jest kluczem do zachęcenia klientów do postrzegania biuletynów jako cennych informacji, a nie tylko większej ilości spamu sprzedażowego.Nie używaj znaków dolara ani w temacie, ani w treści wiadomości e-mail, chyba że używasz tylko jednego do oznaczenia określonej kwoty waluty. Wielu odbiorców uzna to za spam, a wiele filtrów spamu automatycznie wyrzuci e-maile zawierające ciągi znaków, takie jak „$$$”.Twoje e-maile marketingowe powinny zawierać bogatą treść, aby uzupełnić prośbę o biznes. Zapewnij swoim czytelnikom specjalne treści, których nie mogą znaleźć w Twojej zwykłej witrynie. Możesz także wysyłać ograniczone oferty i rabaty.
Wysyłanie wiadomości świątecznych lub życzeń urodzinowych zademonstruje Twoje zainteresowanie poza zakupami biznesowymi.Jeśli używasz obrazów w biuletynach e-mail, umieść tekst po prawej stronie obrazów.
Badania pokazują, że klienci znacznie częściej klikają link lub przycisk umieszczony po lewej stronie obrazu niż ten, który jest umieszczony w dowolnym innym miejscu na stronie.Zbudowanie własnej listy e-mailowej do e-mail marketingu jest znacznie bardziej efektywne niż kupowanie listy lub nabywanie usług firmy marketingowej, która ma własne listy. Powodem tego jest to, że każdy, kto poda swój adres e-mail jako część Twojej listy, jest zainteresowany usługami lub produktami, które masz do zaoferowania. Osoby te są znacznie bardziej skłonne do otrzymywania wiadomości e-mail.Pozyskując adresy e-mail za pośrednictwem witryny w celach marketingowych, upewnij się, że formularz rejestracji jest krótki. Ogólnie rzecz biorąc, informacje wymagane do rejestracji można ograniczyć tylko do imienia i nazwiska oraz adresu e-mail. Nazwy są przydatne do personalizacji wiadomości e-mail. Jeśli jednak uważasz, że nawet imię i nazwisko może być za dużo, możesz ograniczyć swój formularz rejestracyjny tylko do adresu e-mail.Upewnij się, że Twój plan marketingu e-mailowego zawiera opcję anulowania subskrypcji lub rezygnacji. Usunięcie wiadomości e-mail zajmuje trochę czasu, jeśli ludzie ich nie chcą i mogą nie docenić konieczności tego. Jeśli ludzie postrzegają Cię jako spamera, może to zaszkodzić Twojej firmie. Może to również spowodować, że ludzie będą blokować Twój adres e-mail w Internecie, a to nie jest dobre, jeśli próbujesz udostępnić swój produkt lub usługę.Utrzymuj wszystkie elementy marki w wiadomości e-mail zgodne z Twoją firmą. Nie pozwól, aby Twój adres e-mail wyglądał, jakby należał do innej firmy. Staraj się trzymać swoich zwykłych kolorów, głosu i czcionek, aby czytelnicy mogli rozpoznać, że e-mail pochodzi od Ciebie i aby go przeczytali.Istnieją adresy e-mail zombie i ludzie je sprzedają. To nie tylko marnuje Twój czas, ale także zapobiega dotarciu Twoich wiadomości do właściwych docelowych klientów. Upewnij się, że wiesz, w co się pakujesz, i upewnij się, że wysyłasz wiadomości do osób, które mogą z Tobą współpracować.Teraz, gdy dotarłeś do końca tego artykułu, jesteś gotowy do rozpoczęcia marketingu swojego produktu lub firmy przy użyciu sprawdzonych metod e-mail marketingu. Wykorzystaj to, czego się tutaj nauczyłeś i rozwiń to, aby z powodzeniem zbudować solidną listę idealnie ukierunkowanych klientów, a nie możesz nie odnieść sukcesu.