
Każda firma musi dotrzeć do dużej liczby odbiorców ze swoją ofertą sprzedaży, ale znalezienie docelowych czytelników może być trudne.
E-mail marketing jest niezbędnym narzędziem dotarcia z Twoją wiadomością do mas, przynajmniej do tych, którzy są zainteresowani. Czytaj dalej, aby znaleźć wiele świetnych wskazówek, które pomogą Ci rozpocząć kampanię.Gdy kontaktujesz się z klientami za pośrednictwem poczty e-mail, możesz spróbować wysłać jakieś przypomnienie. Możesz na przykład dodać do reklamy przycisk „odwiedź dzisiaj”. Ponadto zamknięcie postscriptu może poinformować Twoich klientów, aby upewnić się, że nie lekceważą CTO.Upewnij się, że wysyłasz e-maile tylko do osób, które zapisały się na Twoją listę. Wysyłanie e-maili do osób, które ich nie prosiły, nazywamy spamowaniem. Odbiorcy będą drapać się po głowach, zastanawiając się, czy rzeczywiście cię znają, i prawdopodobnie poczują się podejrzliwie wobec tego, co masz do zaoferowania. Prawdopodobnie po prostu usuną Twój e-mail, co po prostu zmarnuje Twój cenny czas.Unikaj wysyłania dużych wiadomości e-mail marketingowych w okresie świątecznym. Wiele osób nigdy nawet nie zobaczy Twojego e-maila, ponieważ nie będzie w pobliżu swoich biur ani komputerów. Oczywiście nie jest to twarda i szybka zasada. Mogą to być wiadomości e-mail dotyczące ofert z okazji Czarnego Piątku lub innych kampanii opartych na okazjach.Kampania e-mail marketingowa wymaga fazy projektowania i testowania, tak jak wszystko inne. Zaplanuj poświęcenie czasu na upewnienie się, że Twoje wiadomości omijają wszystkie techniki używane do zwalczania spamu, od filtrów treści po blokowanie obrazów i tłumienie skryptów java. Możesz wysłać milion wiadomości na ślepo i nigdy nie wiedzieć, czy w ogóle są widziane.Ważne jest, aby Twoja przyjazna linia formularza była taka, którą rozpoznają Twoi subskrybenci. Na przykład nie pozwól, aby dyrektor generalny Twojej firmy wysyłał e-maile. Czytelnik może nie wiedzieć, od kogo pochodzi i po prostu usunąć e-mail. W wierszu tematu wpisz nazwę swojej firmy.Aby wykorzystać e-mail marketing do budowania zaufania do swojej firmy i produktów, unikaj przekształcania e-maili w sztuczki.
Nie niszcz profesjonalizmu swojego wizerunku, stosując irytujące taktyki, takie jak pisanie wielkimi literami lub umieszczanie symboli, takich jak znaki dolara.
Co najważniejsze, nigdy nie rozmawiaj z klientami z góry ani nie składaj rażąco przesadnych obietnic dotyczących swoich produktów.Miej silne wezwanie do działania w swojej kampanii e-mail marketingowej i ustaw ją tak, aby była widoczna. Nie powinieneś utrudniać swoim czytelnikom e-maili dokładnego poznania, czego od nich oczekujesz. Jeśli jest to zbyt trudne do rozszyfrowania, Twój e-mail najprawdopodobniej zostanie szybko usunięty. Zamiast tego zaoferuj wyraźne wezwanie do działania i przekaż je w sposób, którego nie można przegapić.Zaoferuj odwiedzającym bezpłatny kurs szkoleniowy prowadzony za pośrednictwem poczty elektronicznej. Musisz opracować określoną liczbę odpowiedzi automatycznych, dzieląc lekcję na sekcje. Cztery do sześciu sekcji powinno być odpowiednią ilością. Upewnij się, że treść jest zarówno pouczająca, jak i niepowtarzalna. Zaplanuj wysyłanie sekcji pojedynczo co 24 godziny. Może to zapewnić wiele korzyści, takich jak ulepszanie witryny, zdobywanie zaufania klientów, rozwijanie autorytetu i budowanie bazy e-mailowej.Wykorzystaj swoje e-maile, aby zapewnić klientom zachęty. Kiedy mają powód do robienia interesów, często to robią. Na przykład zaoferuj bezpłatną wysyłkę klientom, którzy wydali określoną kwotę po przeczytaniu e-maila marketingowego.Tak długo, jak wykorzystasz przeczytane tutaj wskazówki, przekonasz się, że Twoje kampanie e-mail marketingowe będą skuteczne i opłacalne. Będziesz szczęśliwy, że włożyłeś wysiłek w stworzenie planu, gdy Twoja sprzedaż eksploduje!