Jak zacząć w e-mail marketingu? Cóż, przeczytanie tego artykułu to świetny pierwszy krok! Wypełniliśmy go wskazówkami, sztuczkami, technikami, sekretami i strategiami, które uzbroją Cię w narzędzia potrzebne do zwiększenia zysków i zwiększenia ruchu w Twojej obecności online w mgnieniu oka!Zanim zaczniesz korzystać z e-mail marketingu, utwórz testową wiadomość e-mail i wyślij ją do znajomego lub członka rodziny.
Twoja ukochana osoba może zobaczyć, jak wygląda wiadomość e-mail i przekazać Ci informacje zwrotne. W ten sposób, jeśli zajdzie potrzeba wprowadzenia jakichkolwiek zmian, możesz to zrobić przed wysłaniem e-maili do klientów.Chociaż powinno to być oczywiste, wystarczająco ważne jest, aby powtarzać w kółko: Nigdy nie wysyłaj niechcianych wiadomości e-mail. Powinieneś mieć wyraźne pozwolenie od wszystkich, do których wysyłasz e-maile marketingowe. Chodzi o coś więcej niż tylko o to, by ich nie denerwować; odbiorca, który uważa, że Twój e-mail jest spamem, może sprawić Ci kłopoty z usługodawcą.Spraw, aby Twoi klienci przewidzieli nadejście Twojego biuletynu w wiadomości e-mail, używając go do oferowania im ekskluzywnych ofert specjalnych i przecen. Ten rodzaj marketingu e-mailowego zachęca klientów do uczestnictwa, a także może polecić znajomych. Programy poleceń są pomocne w zwiększaniu bazy klientów.Przeszukuj swoją listę e-mailową i podziel odbiorców na różne segmenty na podstawie danych profilowania, które posiadasz. Pozwoli to na bardziej strategiczne podejście do wiadomości i skutecznie zwiększy szanse na wyższe współczynniki otwarć i klikalności. Nawet jeśli nie masz profilowania, spójrz na kierowanie geograficzne. Różne regiony w różny sposób reagują na różne typy wiadomości.Staraj się nie wysyłać ważnych e-maili w ważne święta lub w ich okolicach. Twoje e-maile mogą zostać przeoczone, ponieważ wielu ludzi nie ma obecnie w pobliżu swoich komputerów. Pamiętaj, że mogą istnieć wyjątki od tego. Te e-maile mogą dotyczyć Czarnego Piątku lub innych świątecznych wyprzedaży, które Twoja firma może mieć.Ważne jest, aby Twoja przyjazna linia formularza była taka, którą rozpoznają Twoi subskrybenci. Na przykład nie pozwól, aby dyrektor generalny Twojej firmy wysyłał e-maile.
Czytelnik może nie wiedzieć, od kogo pochodzi i po prostu usunąć e-mail.
W wierszu tematu wpisz nazwę swojej firmy.Zrób, co możesz, aby Twój e-mail trafił do skrzynek odbiorczych Twoich klientów. Musisz pracować, aby Twój e-mail przeszedł przez dostawców usług internetowych i nie został oznaczony jako spam. Jeśli zostaną one oznaczone jako spam, odbiorca może ich nigdy nie zobaczyć. Skontaktuj się z klientami, aby sprawdzić, czy otrzymują Twoje e-maile lub czy nie są już zainteresowani.Wykorzystaj zarówno pasywną, jak i aktywną informację zwrotną w swoich kampaniach e-mailowych. Zapytaj, co im się podoba w Twoich e-mailach, czego nie lubi i co chcieliby zobaczyć, wszystko to nazywa się aktywnymi opiniami. Bierna informacja zwrotna jest dla czytelników mniej oczywista lub czasami nie istnieje. Wypróbuj wiele technik i użyj dostępnego oprogramowania, aby określić, która metoda daje najwięcej odczytów i/lub kliknięć.Ułatw ludziom wypisanie się z Twojej listy. Może to wydawać się nieproduktywne, ponieważ nie chcesz, aby Twoi klienci stracili zainteresowanie i odeszli. Jeśli jednak Twoi klienci nie są już zainteresowani Twoimi biuletynami, mogą się denerwować, jeśli nie będą mogli łatwo zrezygnować z subskrypcji. Podaj duży przycisk lub link, aby klienci, którzy stracili zainteresowanie, mogli go znaleźć bez szczegółowego wyszukiwania.Czas rozpocząć kampanię e-mail marketingową, więc skorzystaj z tego, czego się tutaj nauczyłeś i zacznij! Skoncentruj się na pracy krok po kroku i dzień po dniu, aby budować swój biznes, dochody i reputację. W końcu będziesz dumny ze swojej ciężkiej pracy, gdy zobaczysz napływające zyski!