Marketing mobilny to szybki i ekscytujący sposób na rozpowszechnianie informacji o Twoim produkcie lub usługach.
Ponieważ Twój kontakt jest bezpośredni do klienta, musisz upewnić się, że za pierwszym razem otrzymasz go dobrze, w przeciwnym razie zaryzykujesz zrobienie złego wrażenia, utratę potencjalnej sprzedaży i całkiem możliwe, że zdobędziesz niekorzystną reputację biznesową. Czytaj dalej, aby uzyskać cenne porady dotyczące marketingu mobilnego zrobione dobrze!Bądź na bieżąco z wiadomościami. To doskonale pasuje do bycia istotnym. Możesz wysłać e-maila o czymś, co się dzieje, ale nie zawsze jest on tłumaczony, gdy musisz wysłać wiadomość tekstową. Nie bądź za wcześnie ani za późno ze swoimi wiadomościami. Na przykład możesz ogłosić wyprzedaż na kilka minut przed otwarciem sklepu, w przeciwieństwie do dni.Spraw, aby Twoje wiadomości były wirusowe. Wiadomości tekstowe można bardzo szybko i łatwo przekazywać innym osobom. Czasami powinieneś poprosić subskrybentów o zaproszenie swoich znajomych, jeśli spodoba im się Twoja usługa. Pamiętaj, aby dołączyć instrukcje dotyczące zgody. Możesz być zdumiony, jak szybko może to sprawić, że Twoja baza danych wzrośnie.Bądź zwięzły i zwięzły w swoich wiadomościach SMS do mobilnej kampanii marketingowej. Wiadomości są ograniczone do 160 znaków, więc zastanów się, jak jasno i krótko przekazać swoje informacje. Jeśli używasz skrótów w swoich wiadomościach, upewnij się, że są one powszechnie akceptowane i mają sens dla Twoich klientów.Zawsze wysyłaj wezwanie do działania. Twoi klienci muszą wiedzieć, co powinni zrobić, aby kupować u Ciebie, a jeśli nie udzielisz im odpowiedzi, nie będą robić zakupów w najbliższym czasie. Powiedz im, że masz to, czego potrzebują, i powiedz im, jak to zdobyć.Skróć swoje adresy URL, zarówno w formie tekstowej, jak i dla kodów QR. Im trudniejszy i dłuższy jest adres URL, tym bardziej złożona będzie Twoja wiadomość lub kod QR.
Ułatw im dostęp do nich, korzystając ze strony skracania adresów URL, a klienci będą bardziej zadowoleni z wyników końcowych.Reklamy mobilne wymagają silniejszego wezwania do działania niż zwykłe reklamy, więc upewnij się, że jesteś biegły w dostarczaniu tego typu materiałów.
Kilkanaście wykrzykników i kilka słów, takich jak „musi” i „teraz” nie wystarczy. Musisz wymyślić sformułowanie, które przekona ludzi tylko w krótkim lub dwóch zdaniach.Pamiętaj o przeprowadzeniu testu użyteczności przed udostępnieniem klientom mobilnej kampanii marketingowej. Poproś przyjaciół, rodzinę, pracowników lub wszystkich powyższych o otrzymanie wiadomości, odpowiedź i poproś o szczerą opinię na temat doświadczenia. W ten sposób upewnisz się, że wszystko działa, aby zapewnić jak najlepsze wrażenia swoim klientom.Jeśli zamierzasz używać kodu QR, upewnij się, że obraz jest bardzo łatwy do skanowania. Ludzie nie poświęcą czasu, aby to rozgryźć. Możesz skorzystać z bezpłatnego generatora kodów QR online, który będzie również śledzić, ile osób skanuje Twój obraz.Użyj krótkiego kodu, który jest dedykowany. Zapłacisz więcej, ale Twoja marka będzie chroniona. Możesz również uzyskać trochę ochrony prawnej z jego użytkowania.Jeśli korzystasz z poczty e-mail w ramach strategii mobilnej, rozważ użycie strategii tekstowej zamiast HTML. Jeśli nie zoptymalizowałeś kreacji HTML pod kątem urządzenia mobilnego, sam e-mail może być niezwykle trudny do odczytania w środowisku mobilnym. Wiadomość tekstowa jest idealna dla użytkowników mobilnych, ponieważ będzie wyglądać dokładnie tak samo we wszystkich klientach poczty e-mail i jest łatwa do odczytania na małych ekranach.Jest tak wiele do rozważenia, gdy przenosisz swoją firmę na arenę marketingu mobilnego i tak wiele do stracenia. Mam nadzieję, że ten artykuł rzucił nieco światła na ten proces i dał kilka sprytnych wskazówek, jak zapewnić swojej firmie odpowiednią ekspozycję za pomocą marketingu mobilnego, unikając jednocześnie niektórych błędów, które mogą Cię naprawdę kosztować!