Marketing Twojej firmy to wielka praca.
Musisz mieć techniki i metody, które pozwolą ci dotrzeć do klientów i klientów w sposób, który pobudzi ich do tego, co masz do zaoferowania. E-mail marketing może być doskonałym narzędziem dla Twojej strategii marketingowej, jeśli wiesz, jak z niego korzystać. Oto kilka dobrych wskazówek, które pomogą Ci zacząć.Jeśli chcesz, aby Twoje wiadomości e-mail marketingowe odniosły sukces, upewnij się, że masz uprawnienia do ich wysyłania. Jeśli nie masz pozwolenia od swoich odbiorców, potencjalne konsekwencje mogą sięgać od dodania filtrów antyspamowych aż do umieszczenia na czarnej liście przez samych dostawców usług internetowych.Aby zachęcić ludzi do wyrażenia zgody i wyrazić zgodę na wysyłanie do nich wiadomości e-mail marketingowych, zaoferuj zachętę. Zaoferuj zniżkę lub kupon na jeden ze swoich produktów lub usług. Dołącz białą księgę lub biuletyn na temat swojej niszy lub rynku. Daj potencjalnemu klientowi coś w zamian za dostęp do jego skrzynki odbiorczej.Aby zafascynować subskrybentów swoimi e-mailami, oferuj specjalne promocje i rabaty, które są dostępne tylko dla osób z Twojej listy mailingowej. Marketing e-mailowy sprawia, że czytelnicy czują się bardziej doceniani, a także zachęcają ich do zapraszania znajomych. Możesz nawet zaoferować program polecający, który pozwoli ci znacznie poszerzyć swoją listę mailingową.Pamiętaj, że ostatecznym celem marketingu e-mailowego jest sprzedaż Twojego produktu. Dlatego każda wiadomość powinna zwiększać prawdopodobieństwo sprzedaży. Można to zrobić na kilka różnych sposobów, w tym dostarczając informacje o premierach nowych produktów, ujawniając nowe sposoby korzystania z istniejących produktów lub oferując zniżki na popularne produkty.Wykaż się kreatywnością w projektach wiadomości e-mail, aby dowiedzieć się, co działa najlepiej. Wyślij kilka e-maili z treścią i linkami różniącymi się czcionką i kolorem tekstu.
Baw się pozycjonowaniem obrazu, w tym przyciskami i logo.
Po wysłaniu wiadomości e-mail sprawdź, które z nich mają najlepsze współczynniki klikalności. Trzymaj się ich na razie, ale zmieniaj to od czasu do czasu, aby zobaczyć, czy możesz znaleźć metodę, która działa jeszcze lepiej. Większe współczynniki klikalności oznaczają większą sprzedaż.Nie tylko powinieneś zapewnić swoim subskrybentom łatwy sposób na rezygnację z subskrypcji, ale także powinieneś upewnić się, że natychmiast zacznie ona obowiązywać. Otrzymywanie od Ciebie wiadomości e-mail po anulowaniu subskrypcji spowoduje negatywne wrażenie na odbiorcach, szkodząc wszelkim przyszłym relacjom z nimi. Przetwarzaj prośby o anulowanie subskrypcji od razu.Diamenty mogą być na zawsze, ale pozwolenie nie. Nawet po uzyskaniu pozwolenia subskrybenta odnów je jakoś po około dziewięciu miesiącach, ponieważ jest to typowa data wygaśnięcia udzielonych uprawnień. Nie tylko potencjalni klienci poczują się szanowani przez twoje grzeczne zachowanie, ale szybko zidentyfikujesz, kto naprawdę jest zainteresowany twoim materiałem.Użyj właściwej czcionki dla właściwej wiadomości. Twoja czcionka powinna wskazywać na Twój styl i wiadomość e-mail, a nie przekazywać wiadomości, której nie chcesz wysyłać. Wybierz taki, który jest prosty i popularny, a nie taki, który Twoim zdaniem jest naprawdę fajny, ale nie każdy może mieć.Zawsze upewnij się, że klienci mają jasny i zwięzły sposób rezygnacji z e-maili w dowolnym momencie. Zarejestrowali się u Ciebie, ponieważ chcieli uzyskać więcej informacji, a jeśli w dowolnym momencie chcą przestać otrzymywać te informacje, powinni mieć możliwość rezygnacji. To tylko sprawiedliwe.E-mail marketing może być świetną okazją do dotarcia do klientów i klientów. Jeśli zastosujesz wskazówki zawarte w tym artykule, prawdopodobnie zauważysz, że Twój rynek docelowy jest bardziej zadowolony. Skorzystaj z poniższych wskazówek, aby stworzyć solidny plan marketingu e-mailowego, który ostatecznie zwiększy Twoje zyski.